Salbatore gora da: kantua

Salbatore gora da
 
Entzuten ahal duzu kantu hori Youtubean. Galegin: Salbatore gora da.


Anonimoa, XVIII-XIX. mendeak

Salbatore gora da Garazi aldean,
Ni ere han nündüzün igaran astean,
Debozione gabe bai senthoralean,
Ene gazte lagünak han beitziradean.

Bortietan artzain ta ez jaisten ardirik,
Untsa jan, edan, eta egin lo zabalik,
Mündian ez ahal da ni bezain irusik,
Ez nüke segür nahi bizitze hoberik!

Izar bat jeikiten da goizerri aldeti,
Argi eder batetan, leiñhürü bateki,
Erien sendotzeko photeriareki,
Hunki jin egin diot nik hari segürki.

Izar hura jiten da boztarioreki,
Zelialat emanen naiala bereki,
Hitzaman diriozüt nik hari saminki,
Haren zerbütxaria nizatela bethi.

"Amorio zaharra, behar hait kitatü,
Anitx phena dereitak hik eni kausatü;
Maite berri bat zitak ezpiritian sarthü,
Hari behar deroat bihotza libratü."

"Amorio zaharrak zütia jenatzen,
Berri baten jitiak anitx agradatzen?
Zü ere gaztettorik hasia maithatzen,
Hoberik düzünian orai ni kitatzen!"

"Zunbat aldiz nigarrez egin dit üthürri,
Zü zinadeala kausa amak eraginik!
Arrazu re ziala sobera badakit,
Zeren zützaz benintzan xarmatürik bethi."

"Kitatzeko süjeta zer othe ahal den,
Ahal bezain barnati niagozü phentsatzen.
Ene buria deusetzaz ez dit aküsatzen...
Inozent nüzü eta zü joan zite arren!"
Gure Herria, 1921ko errearoa, lehen urtea, 6

Saint-Sauveur est tout là-haut du côté de Cize,
Moi aussi j'étais là-bas la semaine passée,
En pèlerinage, sans dévotion,
Parce que mes camarades s'y trouvaient.

Je suis berger sur les montagnes, et je ne trais pas de brebis,
Bien manger et boire, faire de bons sommes,
En ce monde, personne n'est aussi heureux que moi,
Je ne souhaiterais certainement pas d'autre existence!

Une étoile se lève du côté de l'Orient,
Elle brille de tous ses feux,
Elle a le pouvoir de guérir les malades,
Je lui ai bien sûr souhaité la bienvenue.

Je ma réjouis de la venue de cette étoile,
Sans doute elle m'emportera avec elle au ciel,
Je lui ai fermement promis,
Que je serai toujours son serviteur.

Amour d'antan, je dois te quitter,
Tu m'as causé bien des peines,
Une nouvelle amie est entrée en moi,
Je dois lui livrer mon coeur.

Ah! Votre premier amour vous pèse,
Et vous êtes charmé de la venue d'un nouveau,
Vous aussi bien jeune aviez commencé à aimer,
Et quand vous avez trouvé mieux, vous me quittez!

Que de fois n'ai-je pas versé des flots de larmes,
Que me provoquait ma mère à cause de vous,
Elle avait raison, je le sais bien
Car j'étais toujours sous votre charme.

Pour quelle raison voulez-vous me quitter,
Je cherche de tous côtés.
Je ne vois rien dont je puisse m'accuser,
je suis innocent, partez donc, puisque vous ne voulez pas de moi.

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Jean Curutchet: la chapelle

Jean Barbier: processions